diumenge, 15 de gener del 2017

Another day of sun - Un altre dia de sol.




"Un altre dia de sol"

Penso en aquell dia.
El vaig deixar a l'estació de Greyhound,
a l'oest de Santa Fe.
Teniam diset anys, ell era dolç i autèntic,
encara, vaig fer el que calia.
Per què jo, ho sabia.

Les nits de diumenge a l'estiu
asseguts en els nostres sients,
quan totes les llums son apagades
un mon en Technicolor fet de música i maquinaria
hem convidà a ser part de la pantalla
i viure dins la seba lluentor.

Sense un nickel a nom meu,
vaig pujar a un aotobus, aqui hem teniau.
Potser hera valent o un boig.
Ja ho veurem.
Potser (al gun dia) quan la ciutat dormi,
ell s'asseura a descansar, quan les llums estiguin apagades,
ell veura el meu rostre tot recordan com ens vam coneixer.

Darrere d'aquests turons fare realitat els meus somnis,
i perseguint tots els lluns que brillen,
i quan estiguis deprimit,
et tornaras a aixecar,
al llarg del matí,
és un altre dia de sol.

Ho escolto tots els dies.
El resso d'els ritmes que no s'esvaeixen.
Les balades en sales de ball abandonades per els que les freqüentaven.
Diuen que no en tenim mai prou,
es per això que trucare a totes les portes.

Encare que hem diguin que no,
o els meus diners s'estiguin asgotant.
Un disc un microfun i la lluento dels llums de neo és tot el que hem cal

i un dia quan estigui cantan una caço,
un men de poble vindra,
aquet sera el motiu que l'empeny i ell fara camí.

Darrere d'aquests turons fare realitat els meus somnis,
i perseguint tots els lluns que brillen,
i quan estiguis deprimit,
et tornaras a aixecar,
al llarg del matí,
és un altre dia de sol.
Quan estiguis deprimit,
un nou matí arribara.

És un altre dia de sol.
És un altre dia de sol.
És un altre dia de sol.
És un altre dia de sol.
Només un altre dia de sol.
És un altre dia de sol.
El dia acaba de començar.
És un altre dia de sol.

És un altre dia de sol!